Podsumowanie międzynarodowej kampanii „Litter Less” w naszej szkole

   Po pięciu miesiącach intensywnej pracy nadszedł czas na podsumowanie realizacji zadań międzynarodowej kampanii „Litter Less”. Międzynarodowy Dzień Ziemi był ku temu doskonałą okazją. Kampania zmobilizowała młodych ekologów do pogłębiania wiedzy oraz szukania rozwiązań ograniczających ilość odpadów w naszym najbliższym otoczeniu. Czwartoklasiści poszukiwali ekoznaków na produktach spożywczych i chemicznych, wykonali przepiękne prace zgodnie z zasadą upcyclingu.
   Piątoklasiści sprawdzali złotą zasadę marketingu: duże jest tańsze i bardziej opłacalne dla klienta. Szóstoklasiści natomiast poszukiwali produktów zdrowych i atrakcyjnych dla konsumentów.
   Cały ogrom pracy został udokumentowany fotograficznie, a wszystko można było obejrzeć na apelu. Autorzy zdjęć nie kryli satysfakcji, że ich ciężka praca została przedstawiona na forum, przed koleżankami, kolegami i nauczycielami.
Przeżyjmy to jeszcze raz... PREZENTACJA

Joanna i Grzegorz Kruczek