Wizyta w Trójmieście

W dniach 05-06 maja 2016 r. uczniowie klas 6D i 6E oraz kilkoro z 5A, 5D i 6C wraz z opiekunami wybrali się na wycieczkę do Trójmiasta.

Wyjechaliśmy wczesnym rankiem i już w południe bawiliśmy się w Centrum Nauki Experyment. Oglądaliśmy także Skwer Kościuszki i Molo Południowe, przeszliśmy  aleją statków pasażerskich przybijających do Gdyni. Przy nabrzeżu podziwialiśmy cumujący ORP Błyskawica i Dar Pomorza. Odwiedziliśmy również Sopot, gdzie najpierw na plaży szukaliśmy bursztynów, a potem podziwialiśmy Krzywy Domek, molo i spacerowaliśmy po słynnym deptaku „Monciaku”. Po południu odwiedziliśmy oliwskie ZOO, gdzie oglądaliśmy wiele egzotycznych zwierzęt.  Wieczorem dotarliśmy do hotelu, gdzie czekała na nas obiadokolacja i kolejna atrakcja… nocleg w hotelu.

Następnego dnia po śniadaniu i wykwaterowaniu pojechaliśmy do Gdańska. Tam podziwialiśmy Stare Miasto i jego zabytki: Drogę Królewską, Ratusz Staromiejski, Dwór Artusa, Katedrę Mariacką, Fontannę Neptuna i Złotą Kamienicę. Zwiedziliśmy Muzeum Bursztynu, a czas wolny spędziliśmy na kupowaniu pamiątek. Następnie odwiedziliśmy Westerplatte. Przed wyjazdem udaliśmy się do Archikatedry Oliwskiej i spacerowaliśmy po Parku Oliwskim. Po obiedzie, pełni wrażeń wyruszyliśmy w drogę powrotną.
Kolejne wycieczki szóstoklasistów już w gimnazjum, miejmy nadzieję, że będą równie udane.